Regulamin

 

REGULAMIN
 
1.      Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż mebli.
 
2.      Wszystkie produkty znajdujące się na stronach sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz objęte są roczną gwarancją producenta.
 
3.      Warunkiem zakupu jest złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem. Zamówienia  można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
 
4.      Zamówienie powinno zawierać dokładne dane osobowe klienta: adres dostawy, nr telefonu oraz dokładny opis zamówionego produktu poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego.
 
5.      Sprzedający zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwości, co do rzetelności i uczciwości takiego zamówienia  lub zawierających niekompletne dane.
 
6.      Wszystkie ceny produktów znajdujących się na stronach sklepu wyrażone są w (złotych polskich) w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23 %). Cena nie obejmuje transportu. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca od chwili otrzymania przedpłaty w wysokości wartości zamawianego towaru i nie podlega zmianie w przypadku wzrostu cen produktów.
 
7.      Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy które ustala sprzedający, a które określone są w zakładce „DOSTAWA” na stronie internetowej sklepu. Możliwy jest odbiór własny kupującego z naszego magazynu.
 
8.      Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nie dokonania wpłaty zaliczki w terminie do 10 dni od założenia zamówienia.
 
9.     Czas realizacji zamówienia to 19 dni roboczych. Termin dostawy ustala  sprzedający, informujemy przynajmniej dzień przed dostawą drogą e-mailową lub telefonicznie. W przypadku nieodebrania dostawy, klient zobowiązuje się do zapłaty kosztów dostawy, a także do pokrycia kosztów dostawy w kolejnym terminie . W przypadku braku możliwości dojazdu naszego samochodu pod wskazany adres kierowca może podjechać w najbliższe miejsce, gdzie jest taka możliwość. Przenoszenie mebli w takim przypadku organizuje kupujący.
         Dostawy mebli odbywają  się od poniedziałku do soboty od godz. 6:00 – 21:00.
         Koszty dostawy nie obejmują wnoszenia towarów  do  mieszkania/domu i ich montażu.
Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu. Z tym momentem przechodzi na  kupującego  ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru.
10.  Wydanie i odbiór towaru musi być potwierdzone podpisem kupującego. Złożony podpis jest     traktowany jako potwierdzenie zgodności ze złożonym zamówieniem.
 
11.  Podczas odbioru kupujący  jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Należy tego dokonać w obecności osoby dostarczającej zamówiony towar (kierowcy).
 
12.  W przypadku stwierdzenia iż otrzymany towar został mechanicznie uszkodzony lub brak jakiegoś elementu, należy sporządzić protokół szkodowy (ważne, by to nastąpiło w dniu dostawy) i niezwłocznie poinformować sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
 
13.  Różnice w odcieniu wybarwienia drewna, blatów, listew, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji.
 
14.  Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 tygodni od daty ich wpłynięcia.
 
15.  Dane osobowe podane w formularzu zamówienia będą objęte ochroną przed  dostępem osób nieuprawnionych. Wszystkie dane są związane tylko i wyłącznie z realizacją zamówienia i obsługą klienta i nie będą udostępniane osobom trzecim.
 
16.  Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie regulaminu tego sklepu.
 
17.  We wszystkich przypadkach nieujętych w powyższym regulaminie mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego. 
18. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) o prawach konsumenta:
 
    „Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może
w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny… „

        Aby to zrobić prosimy złożyć stosowne oświadczenie.
Prosimy wydrukować oświadczenie, czytelnie wypełnić, zeskanować i odesłać na adres mailowy: 
sklep@hoyer-meble.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:

 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

 HOYER  Janusz Hoja

ul. Ostrzeszowska 1

63-505 Doruchów

      Zwrotom nie podlegają meble wykonane pod indywidualne zamówienie Klienta oraz takie, w których na życzenie Klienta dokonano zmian.


Meble nie mogą być uszkodzone, ani zmontowane a następnie zdemontowane.
Wszystkie koszty związane ze zwrotem mebli pokrywa kupujący.
 
    W przypadku zwrotu towaru firma Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HOYER  Janusz Hoja zobowiązuje się zwrócić Klientowi całą kwotę zapłaconą przez niego za dany produkt (bez kosztów dostawy) w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Na życzenie Kupującego firma  Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HOYER  Janusz Hoja odbierze towar z miejsca wskazanego przez Kupującego, po wcześniejszym uregulowaniu należności przez Kupującego na konto bankowe sklepu w wysokości 350 zł brutto (niezależnie od miejsca w Polsce).